Kära 16-åriga jag...




Vad hade du sagt till ditt 16-åriga jag?


Jag hade sagt åt mig att allt blir bra, du överlever och du går ur det starkare än innan.

Ta chansen och börja på Plönninge, du kommer att träffa tvillingsjälen Jojjo. Ta tillvara på tiden med henne, den blir kortare än du tror. Alldeles för kort!!

Flytta INTE till Orust, Du kommer att fara illa, förlora ett barn och nästan förlora dig själv.

Var snäll mot dina föräldrar! Det är dem som kommer att rädda dig..

Tvätta bort sminket, du är vacker som du är! Sluta svält dig själv, du kommer bara gå upp det med råge sen. Sluta skada dig själv, du är värd någonting.

Kära 16-åriga jag.. Allt kommer att gå bra! Ta hand om dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback