What's happening?

Idag har varit en konstig dag..

Allt utom en ynka grej har fungerat helt friktionsfritt, råkade glömma kaffebryggaren på när jag åkte från jobbet. Så det var bara att åka tillbaka de två milen in till stan och stänga av igen =P


Men..

Resten av dagen har varit kanon! Toppen! Skitbra!

Hämtade Skunk's nya täcke.. Som blev fel. Beställde ett Amigo som var restat så jag fick ett Rambo för samma pengar fast i förra årets färg. En fin blå och täcket satt som en smäck på Fröken Brun! Tack!

Skulle fixa granntantans dator, det gick förvånandsvärt lätt och var klart på en kvart. Tack!

Dessutom öppnade jag posten och fick drygt 3000.- tillbaka från Boxer som jag har betalt för mkt till dem. Tack!

Sen kom vår nya granne in på jobbet så jag kunde passa på att fråga om jag fick fortsätta använda min favorit-ridrunda. Han sa JA!! Har haft lite magknip över detta men nu löste det ju sig kanon. Och dessutom fick jag lov att rida på hans andra väg också. YesYesYes!! Tack!! =D


Tror det kallas flow! Tack Murphy för att du lät mig få ha denna dagen utan din inblandning ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback