Nytillskott i flocken =)

Om ett litet litet tag kommer vår flock att utökas ännu lite till, ingen hund eller katt denna gången. den kvoten känns ganska fylld när man bara hyr! Hade jag bott på egen gård hade jag gärna skaffat en katt till, mina börjar bli lite lata nu. De är ändå 5år så de har blivit lite bekväma av sig och jagar inte alls lika mycket nu längre. Iaf tillbaka till nytillskottet!

Var nere hos en dam utanför Ysby i helgen och kollade på British Spotted Pony Miniature dvs. prickiga miniatyrponnyer för er som inte är insatta i hästeriet! Blev såklart jätteförälskad och de lyckades tilloch med charma min mamma som för länge sen helt har lagt ner sitt hästintresse.

Tillåt mig att presentera vår blivande flockmedlem Whoopsie Daisy;

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Trackback