I morgon, ett nytt kapitel?

I morgon är en bra dag, det känner jag på mig!

För i morgon börjar min nya jobbarkompis =D




Helgen har varit en sån där helg som man egentligen inte har gjort ett jota och tiden går ändå i räserfart. Umgicks med min bästa kompis i lördags, hans pappa var ute och jagade och hans mamma jobbade så vi hängde lite. Fick hjälp i stallet, vi mockade (Rasmus kastade mest spån på sin faster), hämtade hö (Rasmus åkte skottkärra och hans faster fick både köra skottkärran och bära höpåsarna), vi körde traktor och vi hjälpte farfar med att bygga ihop ett schaktblad. Dessutom hann han med att äta prickig korv och spy upp den, vägra ta på sig kläder och springa ut genom dörren i bara blöja och vara sådär jättetrött och gosig <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback