Shopping!

 Nu när köpet har gått igenom och allt är klart så var det ju dags att Skunk fick lite egna saker!

Beställde en låda från Milsta där detta låg i;


Pad, Diamond Wool i ull. Valde den gråmönstrade till Enya så får Skunk en svart som jag har köpt sen innan.


Sadelgjord i ull med Smart Cinch-spänne så det blir enklare för mig och bekvämare för hästen att dra gjorden.


Huvudlag, ljust läder från Weavers Horizons-serie. Enya har ett likadant fast mörkbrunt, det är så himla bra kvalisort på dessa. Mjuka och fina direkt!


Curb i samma serie som huvudlaget


Och såklart tyglar, även de i samma serie!


Sen tog jag och mamma en trip till Gekås och där handlade vi ett regntäcke med 100gr foder, mörkblått med prickar i reflex 449.-. Hon fick även ett fleecetäcke som var mörkblått med silver pp och silver svansfläta för 149.-. Skitbilligt och det kändes ändå som att det var ganska bra kvalitet på båda två täckena! Nu behöver hon bara ett fleecefodrat regntäcke också sen är hon fit to go! Men det blir ett Tyfon från Börjes för det är de bästa täcket jag har haft, håller torrt i evigheter coh så är det väldigt bra passform för en häst med vidd över bogarna =)

Mamsen köpte nya ridskor så nu ska jag väl snart lyckas få upp henne på hästryggen ;) Ett par Jacson (eller var det Roper?) med stålhätta för 300.-!! Som hittat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback