Re-organization

Jobbade tidigt för 3 dagen idag, känns i kroppen. Och i morgon lär inte bli bättre för då jobbar jag dubbla pass ensam =S Men vad gör man inte för att ens jobbarkompisar ska få vara lediga? =) Och jag får lite extrapengar som alltid tas emot tacksamt ;)


Åkte och handlade lite när jag körde hem från jobbet. Det blev sparringkonsoler och hyllplan och genomskinliga backar med lock på. Ska möblera om i sadelkammaren, nu är det ut med det opraktiska och fram för mer organisering!


Sadelkammaren före (nu är där dessutom ett ton grejer till =S)

Ska ha in en stor garderob på kortsidan och resten av väggen ska sparringkonsolerna upp med hyllor så att hela den väggen blir förvaring. Täckeshängaren ska ner och ersättas med öglor i taket och S-krokar, smidigt för när man inte torkar nåt så tar de ingen plats alls men när man hänger upp får man plats med mycket!

Sen ska jag köpa sadelhängare till mina westernsadlar så ska de få hänga längs ena långsidan ihop med selarna och hoppsadeln. Andra långsidan blir en liten hylla för hjälmar och kattmat och resten ska få massa krokar för träns och grimmor osv. Hoppas det ger mer plats, känns redan luftigare bara den dumma gallerhyllan kom ut. Den snodde mkt plats!

Någon som har tips på bra sadelhängare till westernsadlarna så mottages det tacksamt! De som finns på Hööks är riktigt värdelösa =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback