Sjuk!

Jag har åkt på en rejäl förkylning =/

Har legat till sängs hela dagen idag och snorat med feber. Helt slutkörd! tur att man har snälla jobbarkompisar som hoppar in så att jag kunde få stanna hemma. Kände att nåt var tokigt igår redan men man är ju en envis sate så jag både jobbade, lämnade in min hoppsadel till försäljning, hämtade hö och lämnade av hos Anna i utbyte mot balen jag fick av henne sen hjälpte jag storebror att stycka älgen de hade skjutit. Kom hem halv tio på kvällen och ramlade i säng..

Hela min rid-planering har spruckit också! Mög! Skunk har fått stå i 3 dagar i sträck och de lär bli likadant i morgon med. Inge bra alls =S Hon lär vara uppe i taket och segla när jag ska rida på fredag. Som tur är så är jag ledig och kan iaf rida på dagen när det är ljust. Är sådär kul att ge sig ut i mörkret när hon är sådär tok-pigg.

Har fått bokat massagetid till Skunk iaf, tror det blir på tisdag. Susanne kom på att vi har en gammal skolkompis från Plönninge som har pluggat till HästFysioterapeut så jag skickade iväg ett mail till henne. Ska bli spännande och se vad hon säjer!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne

Den där Susanne måste vara en smart människa som kom på det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback