Lite krångligt blev det allt..

Fick aldrig hämtat bilen i fredags.

Det blev fel på pappren som banken skickade till bilfirman så på måndag måste jag tillbaka till banken och fixa till det så att allt blir rätt och jag kan få hämtat min bil. Typiskt!

Pga detta fick jag jobba över 3h under tiden jag väntade på att de skulle ringa. Fick gjort en del och det var ju bra förstås! Kan vara skönt att ha de timmarna tillgodo senare. Sky ska ju ex. till tandläkaren nästa måndag och då behöver jag gå lite tidigare..


I morgon ska jag försöka rida lite. Hon har stått helt sen förra fredagen så nu är det nog dags att arbeta lite igen! Vill ju hålla kondisen uppe så att hon orkar gå clinicen hos Peter men hon behöver ändå få lite andrum. Balansgång men det verkar bli ganska bra, vi har ju såpass stora hagar att de rör sig en del av sig själva.

Förhoppningsvis blir det Lasse-träning på fredag, har inte hört något ännu men han sa det förra träningen. Sen får vi väl se om det ska vara juluppehåll eller inte. Jag kör gärna på över hela vintern men jag har ju inte egen bestämmanderätt i detta ;) Vi får se!

Sky ska får gå träningarna fram till Ljungberg-clinicen och sen får hon vila och Enya får bli stor och åka på träning. Efter vilan ska nog mamma börja rida lektioner med, tänkte fråga Lasse om han har lust att ta sig an henne med. Jag tror hans sätt att lära ut hade passat mamma jättebra iom att han tränar positivt och mamma behöver mycket stöttning och peppning! Men det är så himla kul att mamma är på g och vill börja rida igen =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback