Ledig!

Idag hade jag min näst sista lediga dag mitt i veckan. Om 1½vecka börjar jag äntligen jobba heltid igen = bättre ekonomi ;)

Idag passade jag på att först städa hemma. Det behövdes verkligen, när man har 3 hundar+2 tjocka katter som fäller så blir det en del hår! Snart dags att städa fram julgrejerna med =)

Sen åkte jag till ridhuset och tränade med Skunk, hon fick ett lätt pass med mest lösgörande övningar. Mycket volter så att hon gav efter i nacken, lite sidvärtes och ett par galoppfattningar. Hon var så himla fin att jag inte red speciellt länge, går det bra så ska man sluta i tid.

Däremot känns hon lite "seg" i kroppen och jag tror hon egentligen borde få en vila. Nästa vecka ska hon få såt iaf och sen får vi träna på. Beroende på om vi fick nån plats på PL-clinicen så blir det en längre vila där efter det som jag ändå hade planerat. Clinicen är 28-29 dec och kommer vi med så får hon vara igång tills dess och vila sen annars blir det vila direkt när Enya kommer hem..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback