Enya!



Idag var jag uppe och hälsade på min lilla snöflinga!

Hon har utvecklats massor sen jag var där sist, nu har hon en ganska stadig form i både skritt och trav även om hon inte riktigt orkar bära upp sig hela tiden. Galoppen är lite bättre men Tommy hade inte lagt fokus på det utan koncentrerat sig mer på sidförande skänkel. Galoppen kommer att vara huvudfokus under de närmsta två veckorna när Erik ska rida henne så det ska bli spännande att se henne nästa gång jag kommer upp =)

Fick hoppa upp och provrida henne idag, var stooooor skillnad mot sist jag satt på henne. Då var hon vinglig bebis som man mest åkte lite på och följde närmsta människa..

Mamma filmade lite, jag ser ut som en heffaklump men ni kan ju titta på den fina men smutsiga hästen ;) Inte lätt när man är härligt ny-rullad när man ska in och träna *haha*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Åh! Vilken skillnad! Och även till utseendet tycker jag. Ser inte alls ut att vara ynka 3 år längre! :)

Kul att få se filmen, du hade verkligen tur med vädret eller vad? ;)

Postat av: Lisa

Ja jag tycker också hon ser mer vuxen ut! Baby-hullet har blivit muskler, hon är mer långbent nu än innan tycker jag =) Det började ösregna när jag red och slutade så fort vi kom in och hade sadlat av;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback