Myskväll

Promenad i Fägrilt med alla vovvarna, Kutte badade i ännu ett dike =P Sen åkt ejag hem och nattamatade hästarna som fick vara ute i natt också. Stackars Enya verkar fortfarande ha växtvärk för hon är ganska loj! Sen gick jag in, drog av mig alla kläder och på med en stooor tisha & skorna jag ska ha på Susses bröllop. Kröp ner i soffan med en burk Ben & Jerry's och kollade på Bonde söker Fru. Mysigt värre!

Jag & Nina har ju en bekanting som är med i BSF iår, Daniel! Nina gick på Munka ihop med honom och så träffade vi honom nu när vi var på jultorp. Ett riktigt kap brudar ;) Så skriv nu många brev så att han får vara med i höst!! *haha*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback