Paus..

Ibland är det nödvändigt att ta en paus. Men vad ska man pausa från? Ikväll pausar jag från tv:n och har tänt en massa ljus, mysigt värre! I tisdags hade jag och maman en riktigt paus-dag, vi var på Varbergs Kurort på Dagspa. Helt underbart att får ta en dag ledigt mitt i veckan och åka iväg och bara ha det gott, bada bubbelpool och äta god mat och det bästa av allt; behandlingarna!

Vi hade bokat två olika massager var, en halvkroppsmassage och en oljemassage. Oljemassagen var helt otroligt underbar! Det var avlsappningsmassage så hon tog inte hårt men masserade hela kroppen med varm olja, jag höll på att somna på bänken =O Sen fick jag krypa ner i ett varmt bad en stund innan det var dags att gå. Helt underbart! Jag var piggelin hela dagen efter dessutom som en bonus =)


På tisdag är det dags att hämta hem lilla Whoopsie! Håller på att bygga på hennes box nu, har sågat till alla stolpar så nu väntar jag bara på att Jan ska hjälpa mig att skruva upp dem så jag kan börja med resten. Känner mig faktiskt riktigt händig när jag fixar utan hjälp. Sen får vi ävl se hur bra jag har mätt och sågat när allt ska upp ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback