Nytillskott i flocken

Om ett litet tag blir det ett nytillskott i vår flock,

En liten sockersöt British Spotted Pony Miniature-tjej på ca 75cm kommer inom en snar framtid att flytta hem till oss! Hon ska bara bli signalamentsbeskriven och chippad innan hon är färdig att flytta.

Tillåt mig att presentera; Whoopsie Daisy!





Ni får ursäkta urkassa bilder men man tager vad man haver ;)

Kan i vilket fall som helst knappt bärga mig tills hon är här!!
Min underbara ofta-bo har lovat att hjälpa mig bygga hennes box i helgen så att jag förhoppningsvis kan hämta henne så snart hon är färdig att flytta. Hon ska få en alldeles egen nybyggd fin liten box med lagom höga boxväggar för att hon ska kunna kika ut =)

Riktigt härliga, trevliga hästar hela flocken hon bor i! De lyckades tillochmed frälsa min mamma som sedan länge helt har lagt ner sitt hästintresse. Nu sitter hon istället och funderar på sätt att övertala pappa att de ska köpa ett par till och ha på lösdrift i Fägrilt ;) Undrar om hon lyckas? Jag håller mina tummar iaf för då kan jag köra par sen när de är inkörda *hihi*

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Spännande med en ny flockmedlem! Va fin hon är!

Jag som trodde du skulle ha en större variant? :O)

Hoppas allt är bra med er annars! Kram ♥

Postat av: Lisa

Ja egentligen hade det nog varit "smartare" med en lite större, men jag blev ju så otroligt förälskad <3 hihi

Postat av: Lotta

Då är det MYCKET svårt att låta bli!! :-D Hihi!

Postat av: Susanne

Vad i hela världen är en ofta-bo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback