Underlig helg..

Denna helgen har varit minst sagt mysko..

Dock så har en hel del luft rensats, det hade behövts rensas lite till. Är så trött på att min omgivning använder mig som dörrmatta eller nödreserv-vän. Och igår tog det stopp och rann över och jag fick ur mig mina tankar. Jag tror inte ens de som gör det vet om det för jag bara håller tyst och tar det..


Jag inser mer och mer att ensam är stark *haha*
Igår passade jag på att ta en lång promenad med mina vackrafina som fick busa, springa och bada i sjön. Oj så glad man kan vara över lite vatten! När vi kom hem igen somnade alla 3 sött och vaknade inte förrens Jessica kom och vi skulle ut till hästarna. Enyas näsa har läkt nu och pälsen är på väg tillbaka igen! No more Rudolf ;)

Whoppan har nog någon trotsperiod, hon har mkt hyss för sig.. Hon behöver nog lite hjärngympa så jag ska försöka komma igång med hennes klickerträning. Men vad ska man börja med?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pumipojkarna

Alla fötterna i marken kanske?

Postat av: Lisa

Target kanske? Eller hur tror du man ska gå tillväga på ett klickerst vis? ;) Belöna det rätta beteendet och ignorera att hon försöker bita en i axeln.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback