Snart slut på det goda livet..

Tiden gick så fort, snart dags för jobbet igen. Jag gillar att vara ledig, hundarna gillar när jag är ledig.. Alla utom Peppe, hon vill helst vara hos mormor och det blir det ju inte lika mykcet när jag är hemma. Hon protesterade genom att kissa 2ggr på min nya ryamatta *grr* Blir så trött på henne!

Nu har jag lagat lasagnette som står i ugnen och ska bli klar, sen ska jag och Jessica ta en promenad med hundarna. Tror det lutar åt Simlångsgården, det var längesen vi gick där!

Lite fler bilder från min nybörjar fotodag;


Söta lill-sessan







Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emily

Visst är det trist när det riktiga livet börjar igen...



Jättefina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback