Måndag igen..

Började min arbetsdag med ett besök hos världens bästa naprapat Anna-Karin! Min life-saver =)

Idag fick jag först akupunktur, sen ultraljudade hon mina axlar och nacke. Första gången jag testar UL i det syftet, häftigt värre var det iaf. Skönt dessutom! Inte som akupunkturen eller strömmen som mest gör ont, detta var riktigt behagligt :) Sen blev det ström i ländryggen innan hon knäckte loss alla låsningar. Är rejält trött nu och mår nästan lite illa. Tror det var mycket skräp som ska ut ur kroppen nu!

Ska dit igen om 2v och då har jag bokat en tid åt motsträviga mamma också. Henne behövs det verkligen på!


Helgen har varit ganska slö, kollade på en tråkig film i fredags som jag & Nina pratade sönder. Sällskapet var inte så positivt ;) Men vi fick bokat vår rid-kurs! Ska bli så jädra kul, ser verkligen fram mot detta =D Måste bara se om jag hittar mina ridjeans till dess.


I lördags grillade vi för första gången iår. Eller ja.. Jag var ju inne och gjorde klyftpotatisen! Det finns ju andra, lite mindre smarta personer som kom på idén med att grilla som snällt fick gå ut i kylan och grilla ;) Det var jättegott! Lite mysko att allt som man inte "kan" äta hela året är så himla gott? Ex. grillat, julmust, jordgubbar, rabarberpaj osv.. Allt blir liksom mycket godare när man behöver längta efter det!

Nåt annat som jag längtar till nu är SOMMAR! Även om jag gillar snön så hade det varit skönt med värme, solsken och grönt gräs. Kunna åka till sjön och bada på kvällarna, rida en runda fast man har jobbat sent, gå långa promenader med hundarna...

I sommar har jag ju dessutom ett par extra roliga saker att se fram emot;
- Min älskade Susanne ska gifta sig med sin Oscar och jag ska vara tärna =D
- Enya ska ridas in, längtar verkligen efter att få känna på henne galopp för första gången! Känns som om där är en hel del power i den där bakdelen =)

Sommaren 2010 ska bli den bästa!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emily

Vad spännande det ska bli att du ska börja rida på Enya. Hoppas hon inte är fullt lika pigg då :D

Postat av: Lisa

Ja det ska bli så himla kul! Nu har hon växt till sig bra med, kändes inte okay att belasta henne när hon var så tanig som hon var innan =S



Så nu snart börjar skolan för lill-räkan! Och jag kan knappt vänta=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback