Ensam..

Och det är så jäkla tomt!

Att man kan vänja sig så fort vid att ha någon annan här, alltid ha nåns närhet när man vill liksom. Och det tog inte ens många dagar innan det hände heller.. Lördag till igår liksom! Och nu känns här så tomt, sängen är tom och luktar precis som honom. Vaknade inatt av att det var kallt, inget levande element i sängen ;)

Men nu är han inte här, han är hemma hos sig. Både igår kväll och idag! Har motstått frestelsen att ringa eller smsa, mysigt på ett sätt att få längta =) Men i morgon är han här igen, och jag får vara liten i hans armar..

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Oj, oj, oj! Vem kan detta va? :O)

Postat av: Lisa

Nåt helt nytt Lotta =)

Postat av: Lotta

Ja, det trodde jag nästan! :O) Säkert nån som är helt okänd för mig då med andra ord. ;O) Spännande och mysigt för dig vännen! ♥

Postat av: Lisa

Ja du känner säkerligen inte, men vi får väl se hur det utvecklas. Du kanske får lära känna honom ;O)

Postat av: Susse

Jag vill med lära känna honom!! Alldeles förskräckligt nyfiken är jag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback