Boring boring boring

Sitter på jobbet och här är verkligen stendött. Inget att göra och Axfood har inte kommit ännu, kan ge mig på att de lär komma vid fyra så att man får stressa som en tok för att få in allt i tid så man hinner stänga. Lyxade till det med fredagspizza till lunch, var äckligt gott!


Ikväll har jag hästarna, Jessica var snäll och tog dem igår. Tack vännen =) I helgen ska jag passa på att åka på Enya en runda om jag får tag i en medhjälpare. Måste fortfarande ha nån som leder oss ju! Bromsen fungerar fint men det är värre med gasen ;) Skänklarna är ju lite läskiga, "det är nåt som trycker mig på magen matte!" Sen blir det nog film i soffan *mysigt* Troligtvis så kommer Nina och Kim upp också!

Jag & Nina ska ju boka vår intensivkurs dessutom, 11 timmars ridning =D Ska bli så kul!! Bra 25-års present till oss själva va? ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback