Utgifter..

Har precis betalt mina räkningar för denna månaden, var nöjd över att jag låg bra på plus ;)

Dock så har jag haft en hel del utgifter nu, absolut väl valda men ändå lite större som känns lite i plånboken. Eller snarare på sparkontot!

- Sista helgen i mars åker jag och Nina på 3d intensivkurs på Jultorp Ranch. Massa ridning och dte ska bli jätteskönt att komma iväg hemifrån!

- Enya har fått en ny sadel, det blev en Jacson Legano XXW i brunt. Helt underbart snygg <3


- Eurohorse i helgen, ska inte handla tokmycket men det går ju ändå en del pengar. På listan står iaf en sadelgjord till nya sadeln, en svängd brun mjuk lädergjord.

Och till det sista tråkiga.. Har min hästtransport inne på jobbet för att fixa lite med den innan besiktningen, har bland annat satt på höga bak/broms/blinkersljus baktill så man syns bättre, bytat låsen till lämmen och gett den en ordentlig tvätt. Sen skulle grabbarna kolla över bromsar och dyl. Så upptäcker de att hela dragstången är sned!!! =O Så allt det måste bytas! Inte så värst kul.. Kan det bero på att någons hyresvärd körde in i mitt släp med sin traktor? Jaja det får man nog aldrig veta, huvudsaken är att det blir fixat iaf!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne

Hm kan det vara Indi-Jan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback