Vinter, vinter..

Min bil är helt underbar, är så himla nöjd med den!

Den drar hästsläpet som om det inte ens hängde fast, det märks inte att den drar. Den tar sig fram överallt! Alla borde ha en Outback =)


Blev ingen ridning i helgen. Vaknade upp med huvudvärken from hell så jag insåg att det ändå inte skulle bli så någon kvalitetsträning så jag struntade helt sonika i att åka. Hästeriet ligger på väldigt låg nivå just nu, åker upp och mockar och borstar dem i stort sett. Hoppas på lite bättring nu när Johan kommer på torsdag och slår på snösulor på Sky så att iaf hon går att rida. Dessutom har hon en tappsko som måste på och jag behöver få igång henne igen till Ljungberg-clinicen =) Men fördelen nu är att det är härlig, underbar, fluffig snö! Och det är ju perfekt att pulsa i för att bygga både flås och muskler *gilla*


Nu är det ungefär 1½ vecka kvar tills det är dags att hämta hem Enya! Ska bli så kul och skönt att få hem henne. Hade tänkt hämta henne den 18 dec om jag bara får tag på Tommy och får okejat att han kan då =) Bra att hämta en lördag för då kan jag hålla koll på dem när vi släpper ihop sen på söndagen!

Vi har ungefär 2dm härlig snö här nu och jag har en konstig lust att åka längdskidor..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback