Ihopsläpp!

Ihopsläppet gick hyfsat smärtfritt, Enya har fått en spark på insidan av hasen och där blev ett sår. Dock så är det torrt och fint fortfarande så förhoppningsvis blev det inget av det.

Först släppte jag ut de två stora ihop aå att de kunde göra upp utan att jaga Whopsie. Och de sprang! Och sprang! Och sprang! Så så härligt ut i snön, jag tror faktiskt att de hade ganska kul =)



Efter 10 min hade de värsta tjurrusningarna lagt sig och då tyckte jag det var dags för Whopsie att komma ut. Jag var lite orolig att de skulle jaga ut henne i den djupa snön så att hon inte kunde komma undan. Har ju Lindas attack i bakhuvudet hela tiden =S Det är bland annat därför jag får pappa att ploga upp en del av hagen så att hon kan röra sig nånstans.

Men jag hade inte behövt oroa mig, Whopsie - tuff som en bandyboll! Klev ut i hagen, travade fram till Enya och talade om att hon minsann inte behövde bemöda sig att komma i närheten!


Liten men ändå störst i världen ;)


Äntligen är hela flocken samlad igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback