Det närmar sig hemkomst för Snöflingan

Nu räknar jag ner dagarna till lördag. För på lördag åker jag äntligen och hämtar hem Enya!! =D

Har försökt få tag på T hela veckan men han svarar inte och ringer inte tillbaka trots att jag smsade och bad honom göra det. Blev en aning irriterad så i fredags skickade jag ett mail där jag skrev att jag hämtar hem min häst på lördag och det vore trevligt om du kunde tänka dig att visa henne, om inte så får han ställa ut hennes saker. *morr*


I alla fall så ska det blir väldigt skönt att få hem henne, jag saknar henne mer för var dag som går och på nåt sätt så känns det mer påtagligt nu när det är så nära att hon faktiskt kommer hem.


Städade i stallet idag, där är ju miljoners saker från Henkes hus och vi fick ju bara trycka ihop allt när hästarna flyttade upp sådär hipp som happ. Så nu röjde vi upp i ytterligare en box så att fodret kan stå där, tömde ur Enyas box och ströade den. Pappa var snäll och skruvade upp hennes höhäck och mina nyinköpta sadelhängare så snart kan det nog börja bli lite organiserat i sadelkammaren med :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Morr vilken dålig stil! Skönt att du ska få hem henne. ♥ :) Kram

Postat av: Lisa

Har som tur är fått tag på honom nu! Kan knappt bärga mig tills på lördag =) Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback