Bilen är hemma!

I måndags fick jag äntligen hämtat min nya bil. Jag är så glad =D Än så länge är det faktiskt världens bästa bil ;)

Den tar sig fram överallt där jag har testat, bland annat så körde jag rakt över åkern på väg uppför min backe i djupa snön och den bara tuggar på. Det är så häftigt! Man kör på en väg där man vet att det är halt och har provbromsat och vet att det är rejält hallt, trampar på gasen och bilen bara skjuter iväg utan att slira nånting =D

Träningen på fredag blev inställd.. Trist för jag har verkligen längtat! Men förhoppningsvis så blir det nästa fredag istället och egentligen passar det bättre för då kan mamma åka med så jag slipper åka helt själv. Men på söndag ska jag iaf försöka åka till Slöinge och rida för nu behöver vi faktiskt komma igång!

Fotade mina prinsessor i snön;





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback