Soliga söndag!

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, var uppe och tog ut hundarna vid sex och den gick jag och la mig igen. Det var så skönt att få sova ut!

Igår rymde Whopsie under staketet, den enda biten på hagen där jag inte har satt nytt staket såklart! Enya drog ner den tråden i vintras och knäckte 4 stolpar på vägen så där har bara suttit snabbstolpar sen dess för det var tjäle så jag inte kunde laga den ordentligt. Dessutom ledde tråden strömmen ruskigt dåligt för den var gammal och kass. Jag hann ta bort hälften av all gammal tråd innan jag märkte att jag hade glömt stänga av strömmen :P

Men nu är där nya stolpar hela vägen, dubbla rader med NY eltråd och rejält med ström även där! Fy tusan vad jag är duktig ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback