Kärlek


Världens sötaste RASMUS, nu har jag äntligen fått träffa honom!
Han är pytteliten, skrynklig och så otroligt söt =) Jag fick undantag och fick hälsa på först av alla, ska ju åka iväg idag och hade inte fått träffa honom förrens på söndag annars. Tillochmed före både mormor och farmor ;) Usch så fin han är, blir alldeles skakis. Andra bebisar är söta helt klart men det är inte samma känsla som detta. FASTER LISA! Och han var alldeles glad och sov gott i min famn, hoppas han fortsätter med det ;)


Snart kommer Nina och hämtar mig, vi ska åka på intensivkurs på Jultorp Ranch och rida westernridning hela långa helgen. Ska bli toppenkul och väldigt skönt att komma iväg! Har varit så mkt på jobbet, med Pepsis öga och att bli singel så abrupt så det känns skönt att få komma bort och ha semester och få lite annat i tankarna!

Men på vägen ska vi åka inom Börjes med =D Jag behöver shoppa nya handskar och ska se om de har nån grimma till Whopsie. Hon håller på att växa ur den enda grimman som passar, svårt att hitta små och smidiga grimmor. Alla har så tjocka remmar och det blir så klumpigt på henne!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback