ENYA!

Anna lade fram det vinnande namnförslaget, Enya heter hon nu!

Ihopsläppet gick lugnt och fin till, släppte ut henne först och sen Linda & Malaxis. Inget bråk alls förutom att Malaxis vallade runt henne lite. Helt okay!


Tittar sig omkring!


Har fått massage idag med, snällaste svägerskan som förbarmade sig över mig. Så nu är jag lite lätt härligt mörbultad! Såå skönt! Har varit duktig och förberett vovvarna med, badat både Holly & Ella. Holly ska ju på sitt livs första utställning i morgon, syrran Lycke kommer ju med =) Riktigt spännande faktiskt, båda mina små "barn" ska bli stora. Men hur det än går så vet jag att vi har de mest perfekta små ungarna i världen <3 Dessutom har jag haft turen att hitta ett kanonhem till Lycke, tror verkligen inte att hon kunde fått det bättre nånstans=)

Ska iaf sova hos mamsen inatt så slipper jag stressa rundor i morgon. Ganska mysigt att natta över hemma igen, i sin egna säng i sitt egna gamla rum. *myspys*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback