En olycka kommer sällan ensam

Idag är det en vecka sen Fröken fick vandra vidare, det är så tomt utan henne. Ingen som gnäggar när man går förbi och ingen go mule som fnuffar en i ansiktet.

Allt gick i alla fall som jag ville, Anna hämtade henne och var med henne hela tiden. Veterinären som tog henne var tydligen jättetrevlig och gav henne lugnande innan hon sköt. Henke var snäll och begravde henne och gjorde dessutom stället jättefint. Vissa dagar älskar jag min storebror mer än andra! Han gjorde det för min skull fast han tyckte det var skitjobbigt.. 
 
Finaste Prinsessan =/

Idag är det dessutom 1 år sen min älskade Jojjo blev påkörd, hade gett vad som helst i hela världen för att få ha dig här igen! Jag är bara en halv människa utan dig! Ibland kan man verkligen undra varför världen är så otroligt orättvis.. Tänker iaf extra mycket på dig idag gumman och hoppas fortfarande på ett mirakel så att du äntligen kan komma tillbaka till oss =/

 



Du är så otroligt älskad och saknad gumman!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback