En helt vanlig tråkig dag..

Ja idag har varit en ganska vanlig dag, jobbade som vanligt och gick en runda med hundarna nu på kvällen.. Som vanligt!

Har iaf fått besiktigat min bil idag så nu är tvåorna släckta. Skönt det! Men sen glömde klantiga jag av att jag skulle till sjukgymnasten. IGEN! Så jäkla pinsamt, andra gången jag glömmer. Hmm! Ska iaf dit och träna på fredag och får väl boka en ny tid då. Behöver i vilket fall som helst träna lite ordentligt, man ger alltid lite mer när någon står och kollar en ;)




Enya verkar ha bott in sig, hon är ganska mkt på tårna fortfarande men absolut inte dum på nåt sätt. Men ibland så tar väl instinkten över förnuftet och då händer allt fort!

Idag har det varit ännu lite mer skönhetsvård på schemat, idag var det dags att stå uppbunden i gången dessutom. Det gick faktiskt jättebra och jag fick tilloch med lov att borsta magen =) Kratsa hovarna gick bättre än förväntat, lite svårt att lyfta dem när man ber om det bara. Men inga ryck eller sparkar! Hoppas nu att det går bra på torsdag när Johan ska verka henne =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2

Söt är hon din nya prinsessa! Och det är klart att allt kommer att bli jättebra! Det bestämmer vi bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback