Humöret på topp!

Idag är jag på så jäkla gott humör, livet känns bara toppen!

Var ute på rajraj igår med Anna, KG & Jonas. Schoughs Loge var destinationen, jag och Anna åt hemma innan vi åkte för grabbarna hade åkt upp tidigare. Det blev Nyårsfilé med ris och sallad. I Love nyårsfilé! Har tappat bort orginalreceptet bara så jag fick köra på frihand ;) Men det blev ganska gott ändå! Det var kul på logen med trots att jag inte kände nån mer än de jag kom dit med.

Idag mår jag fina fisken, hade lite huvudvärk men med en ipren och 2 liter saft så rättade det till sig med :P Dock slinsade jag undan gräsklippningen idag med, min trädgård är en katastrof nu. Jag är sjukt lat ang gräsklippningen, hatar att klippa gräset. Men när man väl är klar är dte ju såå skönt och det ser onekligen ganska mycket mer prydligt ut!



I morgon händer en spännande sak, då ska jag och Anna åka till Slow-inge och hämta hem en rödhårig prins, Nickelback! Snälla Jenny lånar ut honom till mig i sommar så att jag kan få en häst att rida på. Ska bli så kul med en ny liten häst =)

Bilder kommer ut så fort jag har hunnit fota lill-killen!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Spännande med en ny pålle! :O) Ser fram emot bilder sen!

Postat av: Jessica & Astor

Malaxis gillar röda prinsen!!!

Han é väldigt ståtlig

kram på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback