Klokheten hos en 4-åring



Är man 4år är allt roligt, allt är spännande och härligt kittlande läskigt...


Ha sele på sig för första gången är kul! Hade det igår..
När man sen fick draglinan påkopplad så skulle man vända sig om och nosa på den,
sen var det inge kul med den, vill den hänga där och låta så får den väl göra det då!

Sadel ska man ha när man är stor häst!
Matte spänner gjorden och så brukar hon hoppa upp från stora stenen,
inte denna gången! Nu skulle hon hänga i stigbyglen och ta sig upp!?!
Jag bet henne i foten...



Sen skulle vi gå en liten runda.. Helt själva! Utan att nån höll i oss..
Tur att jag är såå bra på att vara stor, jag gick åt det hållet matte ville hela tiden.
Sen på vägen hem så sprang vi ifrån Jan, haha han är en långsam en!
Matte säjer att vi sprnag i TTP, Trav-Tölt-Pass.. Hon vet inte riktigt vilekn gångart det var :-P
Sen fick jag massa kel och tilloch med ett gott äpple, matte tycker nog att jag är den bästaste hästen!

Strecha gör alla elitidrottare, jag med!
Skönt var det också när matte drog i mina ben.. *mmm*

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

Hallojsan. haft lite strul med datan..men jag ska sätta mig när jag har tid och ladda bilderna jag tog sist i ridhuset..så nästa gång jag ska blogga så kommer du och kutte vara med på bild asså :-)

see u

Postat av: Lisa

Woho! Spännande värre! Jag glömde helt av träningen igår skäms

Postat av: r2 och O

Kan du fatta att matte var tvungen att tänka efter för att begripa att hon tyckte att träningen gått bra :o !?!

Duktig trygg liten häst du är. Snäll matte också som låter dig prova på en massa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback