Jippie!!!

Min kennelnamn är nu godkänt hos FCI och ska nu "bara" publiceras i hundsport
och så ligger det öppet 1 månad som är protest tiden. Sen jäklar är jag kennelägare!! =)

Tråkigt nog så hann det inte komma i tid för att valparna
ska få det på stamtavlan så det får påföras retroaktivt på dem,
men när de anmäls till prov, tävling, utställning osv så kommer kennelnamnet stå.

Vilken känsla att stå på första utställningen med sin egenuppfödda hund
och läsa sitt kennelnamn i katalogen;
XXXXX's Lilla valpen, SXXXX/2009
uppfödare Lisa Svensson

Ni som är nyfikna på vad den ska heta får maila,
vill inte skriva ut det förrens det ligger ute i hundsport.
Men ni som känner mig väl kommer att känna igen namnet ;-)
Det var det som var början till allting...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: r2

Det är ingen som kommer att protestera. På R2 papper står ju inte namnet med men i kataloger och listor och inne på skk sidorna är det med.



Den lilla tjocka divan ligger bara och päser? och förväntar sig uppvaktning antar jag. Vad säger Pepsin om det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback