I valet och kvalet!

Fick "oväntat" lite pengar från mitt underbara försäkringsbolag,
det är från min olycka i okt -07. Nu är allt tydligen färdigutrett och jag är 4% invalid ;-)
Blev iaf lite pengar så nu ska jag betala tillbaka till min storebror som var snäll
och ställde upp som bank så att jag kunde köpa en sån bil jag ville ha nåt jag hade mosat polon.

En ny polo hade inte varit ett alternativ i det läget.
Sätter mig aldrig i en sån bil igen!!!!
Jag körde i 40kmh och bilen voltar och lägger sig på sidan, ajajaj i mitt huvud.
Nu har jag en ytterst elegant blå passat istället 1,8T, Rassel heter han =) (RSL i regnr)

Blåa passar är bra, man kan ha dem till mycket.
Dra släp - Det är bra!
Ha hundbur i bagaget - Det är super-bra
Man kan åka 5 pers utan att dör av trängsel - Kanon
Det får plats otroligt mkt i den när man har varit på gekås - UNDERBART!!



Sitter och letar ny soffa, min jag har är skön som attans men blå..
Passar inte ihop med nåt egentligen...

Har hittat en goding jag vill ha:

Ahh den är så snygg!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Silver passater är också bra... ;O)

Postat av: r2

Halkar fyrfota i snygga soffan? Försäkringsbolag kan vara lite sega men i detta fallet fattade de rätt beslut ;o)

Glöm oss inte imorn!!!!! O vill träffa dunderklumpen för att överträna så de klarar sitt prov med beröm godkänt!

Postat av: christelmedflock

Halloj. Du har fått utmärkelse.. :-) kolla min blogg!!!

Postat av: Lisa

R2 - Näe i morgon ska jag INTE glömma träningen! Slutar kl 14 så jag ska tilloch med kunna vara där i tid ;O) Soffan ska fyrfotingarna (utom Fröken & Vindstjärna) förhoppningsvis gilla med, kanske lite hal men man kan ju lägga en filt =)



Christel - Ska genast in och kolla :O)



Lotta - Och vems idé var det med en passe?? ;O)

Postat av: Lotta

Äsch, Ola har tjatat om passat länge.... :-P ;O)

Postat av: [email protected]

Har en röd Passat som jag köpte som ny. Nu har den gått 30.000 mil och jag älskar den.

Gillar inte skinn i sitt-o-liggmöbler. Kallt eller svettigt, halt eller så fastnar låren, onödigt dyrt. Fyrbeningarna gör klorispor.

Postat av: Anonym

Jennika - Har en soffa i tyg nu. Skön som attans att sitta i men de där fyrbeningarna är ju alltid närvarande! Hår överallt! Får dammsuga den flera gånger i veckan :P Men skinn är precis som du säjer halt, kallt och jättevarmt på sommaren=)





Alla - Lite roligt ändå, av 4 pers som har skrivit så har 3 av dem passat ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback