Härliga lilla bushäst!

Idag har jag äntligen ridit Vindstjärna utan ledare helt från början.
Jan red med på Linda och så red i en runda i sommarhagen.
Vi tränade på att starta och stanna, svänga höger och vänster.
Sen rev vi ner ett par koner och blev skraj för en koblajja :P



Sötnosan! Rider henne på sidepull för er som undrar ;-) Med rattmuff :-P


Svänger vänster


Här fick hon precis syn på den livsfarliga ko-blajjan =)



Försöker svänga lite,
ser ut som en michelingubbe pga av västen
men ack så bekväm det är jämfört med min gamla.
Här går även min nya heta ridhjälm att beskåda..
Matchar den gråa hästen :-P


Hon var himlans duktig idag, lekte följa john. Dit Linda går gick vi!  
Hon var trött när vi kom in igen men slappnade snabbt av när hon blev stretchad och fick morot.
Men när hon kom ut i hagen sprang hon direkt fram till Cleo och ville busa =)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Söt hon är! :O)

Postat av: R2

Tycker du att vi är för små nu?

Vi saknade dig på träningen. Det var inte så många där. Fast lite skoj var det ändå.



Tass R2

hihi O fick stanna hemma ...

Postat av: Lisa

R2-hjärtat, klart ni inte är för små! Satt hemma och hade noll energi till övers, men i morgon kommer jag & dunderklumpen. Ska passa honom inatt med så vi är laddade i morgon. Ska vi vara i samma grupp? =)

Postat av: r2 och O

gå in och kolla valpbilderna på skallabacken.se

jag blir alldeles sjuk, rörd och jag vet inte vad ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback