B&J äntligen!

Idag bröt jag min pakt med mig själv..
Regeln var ingen Ben & Jerrys utan Grey's Anatomy..

Det sprack idag.. Hade en sånhär i frysen:


Den skrek panikartat "ÄÄÄÄÄÄT MIIIIIIIG!!!!"

Men mmmmmmmm vad god den är!

Fast Half Baked är fortfarande den bästa...





Fick min nya sadel idag..
Kanske hinner upp och provrida en runda runt gården i morgon.
Där är ju ljus runt kostallen iaf ;-)

Jag längtar tills jag kan rida ordentligt igen, utan halt häst, kyla eller driv-is..
Tänk er långa turer i sommarvärme, UNDERBART!
En bild för att förmedla känslan:

Och trummande hovar *galopp galopp galopp*

Åhh vad jag längtar efter sommaren!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: r2 och O

Smaskigt ser det ut - förstår skripanik Ät mig! kan ju inte bara stå då ensam och övergiven och frysa.



Håller med dig - vill ha vår och sommar NU! Inget mer grått, vått och kallt.

Postat av: Lotta

ååååh, underbar vår/sommar bild! Lääääängtar!

Postat av: r2 och O

Håller tummarna att du håller virusarna stången. Har ju inte setts på länge. Men denna lördagen sviker inte O!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback