75% nöjda passat ägare

Av de 4 pers som kommenterade min förra blogg så är nöjda passatägare.
Lite komiskt att den tyska pråmen är lika omtyckt av de andra som av mig...



Varit till naprapaten och blivit justerad idag, skönt att få rättat till den kassa nacken.
Fick mina back on track grejer igår så nu är det inte bara fyrbeningarna som är bortskämda med sånt.
Mattes nacke och rygg ska också får lite lyx =)

Fast jag började första dagen med att låna ut dem till storebror,
han den stackarn har fått ryggskott =(

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christelmedflock

Hallojsan!!!

Jag tror jag har en passat jag med?? jag vet att den är svart iallafall ;-)

nu har jag städat hela däckafirman..skurade lite extra där uppe så det blir fint när gubbarna kommer och ska jobba på måndag morgon :-)

Mac var med idag..trodde han skulle vara stressad där inne..but not!! världens coolaste hund..lite pip några sekunder bara..sedan la han sig till rätta och kollade när jag städade..Doxa e förvisso mer till hjälp när hon e med..hon käkar nämligen frallesmulor under borden ;-)

see u

Postat av: r2 och O

Bloggen har fått en utmärkelse. Kolla fyrfotas blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback