Vad gömdes i Ellas mage?

I torsdags röntgade jag Ellis för att se hur många valpar det var i magen,
hade tur och fick Sara till veterinär. Det är hon som har fött upp Kutte.
Hon är väldigt duktig på att se hur många där är och enligt henne så är där TRE stycken =)



Passade på att väga henne när jag ändå var där, hon har gått upp till 4,2 nu. Alltså 1kg upp mot normalvikt!
Sen har hon ätit sin nya mat duktig, Royal Canin Starter!

Flyttar ner till gästrummet i morgon, det ska få fungera som valprum.
Då kan jag sova med henne nära och Peppe får sova i soffan utanför så slipper hon känna sig helt övergiven.
Har fått röja ur skrivbordet där nu så att det ska bli plats till valphagen och så..
Ska ändå inte ha kvar det skrivbordet!




Firmafest/afterwork på jobbet igår med, kul som attans!
ca 40 pers kom och jag blev tillochmed lite på lyset :P


Guacamole-proffset fixar ;-)


Butiken med en del av våra kunder


Och här är ett gäng till i caféet

Det skulle vara mellan 18-20 men vi åkte hem vid ett och då tog vi de sista kunderna med oss.
Mamsen fick vara taxi så vi lämnade av dem på vägen hem :P

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Snygg du var! :-D

Postat av: Lisa

Thanx babe =)

Postat av: r2 och O

Snygg var du, ser proffsig ut ;-)

Åh tänk te små valpisar i Ellas tjocka mage.

Nu är det tungt att springa och inga lätta hopp upp i soffan kan man tänka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback