Stackars Lilla Grå

Vindstjärna har fått kolik idag.
Lillskruttan hade jätteont i magen så vetten har varit ute med smärtstillande och olja..
Ska strax ut och promenera med henne igen..
Resten av natten slipper jag dock, Anna tar henne vid två och fyra så ska jag gå innan jag kör till jobbet vid 6.

Snälla Ola & Jenny har ställt upp till 100% med att springa med henne,
hålla vatten, trattar och vara handräckare.
Jenny är dessutom snäll och ställer upp och promenerar henne i morgon på dagen.
Guld värt kan jag säja!

Är sååå trött nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susse

Stackarn!!!

Postat av: Lotta

Usch då! Hoppas hon kryar på sig snart!



Låten me U2 är sååå bra.. :O)

Postat av: r2 och O

Måtte hon bli kry fort!

Ingen träning torsdag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback