Smått på ingång?

Har inte sovit mycket i natt, Ellas valpar är nog snart på gång. Tempen har gått ner och jag trodde de skulle komma i natt.. Men icke! Hon sov så gott så gott ;-)
Har fixat klart i gästrummet nu, numera är det valprum där. Ellis tyckte det var helt okej att nana med mig där. Ola skulle sova hos mig så han & Pepsi sov i stora sängen på övervåningen ;P


Igår jobbade jag sista dagen, hade fullt upp hela dagen. Klippte mig efter jobbet och gick till doktorn och tog sista vaccinsprutan. Skönt att ha det gjort! Även om armen gör ont fortfarande.. Det svider i den.. Inte allt för mysigt!

Snällaste Jenny hade tagit stallet åt mig igår, vilken ÄNGEL!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: r2 och O

Det är ju klart att man inte kan jobba när man är tjockis och snart ska ha bebisar. Min matte säger att det har vi vetat hela tiden ;) Tänk vad mattarna tror att dom vet hela tiden. Min matte är totalt valpknäpp. Och Ihlsze som bor hos oss just nu luktar så gott så hon säger att jag är alldeles tjejknäpp. O är ju alltid knäpp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback