IKEA



Pepsi har varit hos Marina & blivit trimmad idag. Hon blev så söt i kortare frisyr!
Min kamera är kvarglömd på jobbet så jag kanske kan bidra med ett kort i morgon.
Då ska det komma kort på Ellis mage med!
Har ju fått önskemål från Anita om det =)
Den är hemskt så tjock och go, och Ellis älskar när man gosar och pussar på den ;-)

Under tiden vovvarna (Thea skulle också trimmas) blev fina åkte jag, Susse och Åsse till IKEA.
Jag skulle ha en bokhylla och lite smågrejer, bland annat nya tallrikar.
De har fått in en ny serie på ikea, genomskinliga i glas i olika färger.
Jag köpte blå/turkosa, väldigt snygga! Men blev lite besviken då det inte fanns några bra djupa tallrikar?
De som fanns var ganska flata och inget man hade kunnat äta soppa i ;-)
så jag köpte bara 12 tallrikar och 12 assietter, 336.-!!!

Susanne och Oscar skulle ha ett skäp till Åsses favvorum, Toaletten!
De var en kvart sena att hämta mig för Oscar var tvungen att spendera lite extra tid i sitt favvorum ;-)
Oscar är kul att ha med På Ikea, vi hade lastvagnsrace på lagret.
Åsse körde och jag åkte på flaket där man lägger varorna.

Vi höll på att köra i en en enorm tant, Oscar tvätnitade när han fick syn på henne.
Då kasade jag nästan av vagnen, man sitter inte så stadigt på en sån.
Speciellt inte när Åsse kör rally... Eller vägrar släppa av mig!
Roligt var det iaf! Susse tyckte vi var lite pinsamma..
Fast vi var snälla och sa att hon kunde få åka i vagnen,
hon var nämligen sjuk med ont i halsen och feber stackare.
Men hon ville konstigt nog inte det?
De ville inte ta emot Oscar i barnrummet heller, de hade åldersgräns där.
Jag och Susse hade starka funderingar på att lämna in honom.

Så roligt som vi hade på Ikea idag har jag nog aldrig haft! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: r2 och O

De där stora fåglarna låter inget vidare för såna små hundar som vi. Låter stökigt med bråkiga barn i magen också, men nu är det inte länge kvar innan du kan springa fort sm vinden igen. Ohc dom små kommer inte att hänga med :p

Postat av: Susanne

Hahaha ja det var en rolig dag! Har nog aldrig haft så kul när jag har variy sjuk förr!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback