Skön vinterdag!

Idag hade jag för en gångs skull tur, det var sol ute, snö och jag slutade tidigt! Woho vilken jackpot =D

Åkte hem och fotade djuren lite och sen tog jag in Linda och klädde på henne. Sen bar det av ut i hagen;







Jag är svartklädd och Indi-Jan är han i jockeyläder och rutig skjorta ;) Han fick rida med min längd på fendersen, jag har en liten aning kortare ben än honom, dessutom satt jag i thermobyxor vilket gjorde att jag fick ha kortare längd än vanligt. Men kul hade vi och Linda ville helst bara springa!






Har haft det så himla mysigt!

Älskar Linda nåt så otroligt mycket, i början när jag flyttade hit så var hon mest bara brötig och lite stökig. Men hennes underbart snälla och fina personlighet skiner igenom allt det där, snällare häst än henne finns knappt på denna jorden! Hon har ett hjärta av rent guld <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ami

Vilka underbara filmer! Och snö har ni också...Fuskigt! Här är ingen snö alls =( Hoppas du och alla dina djur får en jättefin jul! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback