Sån där härlig "må-bra" helg!

Har haft en sån underbar helg, bloggade ju i fredags lite om Elins kalas.

Slutade jobba och åkte till eurostop för att köpa lite nytt smink, min mascara sjöng på sista versen. Blev lite smått och gott på Kicks och en runda in på skoaffären eftersom jag hade kört ifrån mina stövlar =( Hittade inget som jag ville ha så jag körde en nödlösning med mina indianstövlar. Helt okay eftersom vi inte skulle med ut på krogen! Skulle vi vart med ut så hade fjolliga jag varit tvungen att antingen åka hem och hämta mina stövlarc eller köpa ett par nya. Är ganska petig med skor ;) Älskar skor men går oftast runt i sneakers så när man väl har chansen att dressa på med snyggeskor så tar man ju den liksom!

Åkte först till Susse för att snygga till mig och få lite mat i magen, blev keeeeeebabtallrik ;) Dock inte med min standard mellan-vitlöksås utan jag safade och tog mild sås. Vill ju inte stinka vitlök på kalas heller! Det är skönt att komma upp och umgås en stund med Susanne, jag saknar henne ofta. Det är inte långt mellan oss (6mil) men våra liv är liksom inte alltid kompatibla. Blir att man hörs av i telefon emellanåt men det är ändå inte samma grej som att träffas. Jag mår bra av min Susanne! Min soulmate =)

Efter mat, hårfixning, ombyte och sminkning så åkte vi iaf uppåt Varberg. Väl där så är både Elin och Mia där! Alla rester av vårt sambogäng sen Plönninge. Så jäkla kul att träffas, har saknat dem väldigt mycket =/ Iaf så hade vi skitkul och jag kände mig inte ett dugg utanför trots min avsaknad av sällskap, Henkes kompis Myran höll igång mig trots att jag var nykter ;) Var till och med uppe och dansade framåt kvällen, den du!



Och igår kom Lotta hit för tjejsnack, ciderdrickande och mat. Det var alldeles för länge sen sist! Vi hade det iaf jättemysigt och tiden bara gick, helt plötsligt var den kvart i tolv =O Jag var en liiiten aning trött i morse när jag åkte till Skedala för hundträning men det var det lätt värt! Måste göras om snart tycker jag =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Supermysigt! ☺ Fin hon var också, din lilla tjej!

Postat av: jennie

Hej!

Ja det stämmer att fia kommer från gunnel, det är ju helt klart att dom är syskon.. skulle du kunna maila mig? hade varit jätte roligt att veta lite osv =)

Min mail: [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback