Helgen gick för snabbt..

Helgen har varit tråkig, trött och seg. Tycker inte jag har fått gjort nånting =/

Gillar inte när det blir så även om det är rätt skönt att bara slöa. Idag har jag lagat mat till mamma och pappa iaf och sen fixat in nytt hö till hästarna, ljus på logen (har bara tagit 4 mån ;)) och satt upp hjälmhängarna.

Igår åkte jag & mamma till Ullared, skulle handla julklappar på Netonnet. Passade på att kila ner till Hairstore som är en av min nya favvobutiker. De har massa olika dyra frisörschampon till ullareds-pris! *I like* Handlade en ny omgång Tigigrejer och en ny mousse, Foxy Curls. Den var jättebra men luktar HOSTMEDICIN!!! *not like* Som tur är så går lukten av den bort ganska fort så att den goda lukten från schampot går igenom.

Sen råkade vi gå en runda in på gekås, jag som inte har några pengar alls =S Snälla mamma betalade alla mina saker. Bästa mamman i världen! Köpte nya vinglas som går att köra i diskmaskinen, en ny snygg röd brödrost och en cerise grimma till Enya bland annat. Hon har ju gått och tappat min favoritgrimma, den lila bucasgrimman =(

Nu är det bara slött slappande i soffan.. Och i morgon är det dags för jobb igen...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback