Gott Nytt År!!

Blir lite middag här hemma ikväll, trist nog har Susse fått feber så de kommer inte =/ Illa illa, men jag & Suss spenderade en väldigt trevlig tisdag i stan på rean. Var jättekul att umgås sådär som vi gjorde förr! Man är ju så lat att man inte tar sig i kragen och åker till varandra. Tar 40 min för mig att åka till Susse och vice versa. Halmstad ligger mitt i mellan oss så det var där vi träffades. Sen fick jag handlat till nyårsmiddagen med!

Menyn för kvällen ser ut såhär;
Förrätt; Räkcoctail (de som inte äter räkor får samma med bacon)
Varmrätt; Fläskfilé i ugnen med chillisås, gratinerat med ost. Ris till detta!
Efterrätt; Päron med after eight och glass!

Hoppas detta faller alla i smaken! =D


Här kommer lite bilder från premiärfotograferingen med nya kameran!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: R2 och O

Gott nytt år påp er.

Låter som det skulle bli en mysig kväll.



Ny kamera!! Ser fram emot många fler fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback