Fredag!

Sitter på jobbet, jobba sen fredag är inte direkt nån höjdare. Men har spenderat förmiddagen med att baka kladdmuffins och det är ju inte äckligt nånstans ;)

Ikväll blir det party, Elin fyller år så efter jobbet sÄtter jag mig i bilen och åker uppåt. Först till Susse för mat och makeover. Vill verkligen inte gå och festa i jobbkläderna! Svart piké med Vianorlogga och slitna jeans är ingen snygg partystass ;) Men jag hade så svårt att bestämma vad jag skulle ha på mig när jag packade igår så det blev 2 omgångar som åkte med;

-svart klänning med v-ringning och halterneck med brodyr på i svart med, rosa bolero och höga bruna stövlar.

eller denna:


Med lila bolero, svarta strumpbyxor och mina bruna höga stövlar =)

Mamma är snäll och passar hundarna och Jessica tar stallet. Skönt med lite ledigt! Jessica har varit en ängel denna veckan, tog vaccinsprutan mot svininfluensa i tisdags och blev skitdålig. Fick åka in till akuten för jag fick en allergichock och svårt att andas. Kändes typ som tandläkarbedövning i hela ansiktet, lite läskigt =S Men Jessica tog hästarna den dagen, dagen efter mådde jag skit och då var hon snäll och både mockade och höade så jag bara behövde blanda maten. Igår var jag på gekås, Jessica fixar hästarna och ikväll ska jag till Elin, Jessica fixar hästarna. Ibland är man bara så jäkla glad över hur underbara vänner man har! <3 TACK vännen!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Shit vilken snygg klänning! MEGA avis!

Postat av: Jessica & Astor

Äsch, det é väl inget ;) Jag vet ju att du hade ställt upp för mej. Å vem vet till helgen blir det kanske du som får ta hästarna, då é det min tur att besputa mej flin

Jag é glad att ha dej me vännen ler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback