120 to go!

40 frallor gjorda, bara 120st kvar denna veckan. Är ganska trött på frallor, jag tror aldrig jag vill äta en macka igen i hela mitt liv =S

Har ganska go vecka denna veckan, Sofie ville byta pass på tosdag så jag får jobba tidigt då med. Innebär mer mackor men det innebär också att jag får sluta tidigt hela veckan =D Vilket innebär att jag hinner greja lite mer hemma, gå promenad varje dag med både Enya och hundar. Väldigt skönt! Hoppas Jan har tid och hjälpa mig med tömkörningen nån dag i veckan. Sist gick det ju ganska bra men gå framför matte helt själv är faktiskt väldigt läskigt ;)

På fredag ska jag till Camilla och klippa mig. Spännande värre! På de 2ggr jag har klippt mig där har det ju blivit en hel del förändrig ;) Men det är kul, trivs så himla bra i mitt mörka hår! Och så klipper hon lite kul frisyrer= I like!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback