Husmodern talar..

Ja eller.. Nästan iaf! Jag är huslig idag, har köttgryta på långkok nu tills ikväll och innan idag lagade jag & nina kycklingrullar. Det var hemskt mumsigt faktiskt! Mamma och Pappa kommer upp sen ikväll och äter köttgryta, känns som en liten droppe i havet som mamma ger mig.

Min mamma är den underbaraste som finns, vet att jag har skrivit det innan men det är sant. Är så glad att jag fick just min mamma och ingen annan. I fredags tex hjälpte hon mig att städa här hemma, nu är här jättefint och luktar gott i hela huset. Hon åkte med mig till Slöinge med Fröken 2ggr förra veckan också! I love my mama!

Fröken stapplar på här ute, fått uppverkat ännu mer av hoven och metallsula under mellan hov och sko. Blev lite bättre men det lär ta ett bra tag till innan hon går okay. Ska tillbaka till Per med henne den 19 aug så han kan kolla knäet. Hoppas hoppas det ser okay ut. Vill inte att min Frök ska gå och ha ont :S




Ikväll är det lite spännande, börjar ny kurs med Ella. Det är fortsättningen på den kursen jag gick med Kutte, ska bli jättekul att komma igång med henne igen. Hade ju gärna velat få ordning på apporten så att vi kunde kört på i tvåan också. Det är dags nu, jag är taggad!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback