Alla sätt är bra..

Utom de dåliga!

Och det är ju inte alltid man vet vilket som är dåligt! Började ny kurs igår, Ellas tur att få jobba. Även om Holly kanske hade behövt det mer. Men jag tror att det ger matten mer att gå med Ella och sen kunna träna själv med Holly och ev. ta en kurs med Holly till våren sen.

Ang kursen så känner jag redan att jag kommer få en hel del att tänka på, både jag & Ella är ju grönisar på klickerträning. Men det är så beroendeframkallande!! Dessutom börjar man överföra delar av det till övriga livet. "Varför blev det så? Vad tränade jag egentligen?"

Jaja.. Nu tänkte jag bidra med lite bilder jag fick på mailen från Phs prova på dag. Tänk er 8 phaléner hemma hos mig!!


Ella och jag kör agility, vi var lätt sämst i klassen.


En del vovvar ute och tränar lydnad (längst till vänster är "min" valp Lycke med sin nya matte Anna, en väl förvaltad stjärna redan=))


Söta Titti, 9 månader


Anna med sin Wilma, snabb som blixten!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica

Härliga bilder!!!!!

Astor vill oxå komma och prova din agilitybana:)kramis Jessica & Astor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback