Tomt UL & valpspår

Fröken var tom även denna gången. Var som om luften gick ur mig.. Fy vad ledsen jag blev! =(

Nya tag till nästa år och då ska det blir bakterieprov och grejer. Känns skönt att ha hittat en (vad det verkar) bra veterinär nu äntligen iaf!



Passar Kutte idag igen för Henke skulle på första valpkursen och då får man ju inte ha vovven med sig. Så Kutte fick följa med till travet och gå en liten runda där och sen när vi kom hem gick jag ut och la ett kort litet viltspår med blod och klöv i slutet. Lät det ligga 15min innan han fick gå ut. Han gick rakt upp och letade upp första fläcken utan att jag ens behövde visa på honom, sen gick han som en dammsugare i spåret. Sakta sakta och smakade på varje blodfläck ;) Men klöven i slutet var ju inte så kul.. Så jag lekte upp honom med den och sen var den lattjolajbans och han ville inte släppa den =)

Kutte, Ella & Pepsi ska bli viltspårschampinjoner;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: christel

oj vad du håller på med stackars fröken..hon vill väla inte fattar du väla... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback