Oh rainy day

Det regnar...

och regnar..

och regnar lite till...


Varför måste det regna? Det ska tydligen regna i helgen med, och jag vill inte rida i tre dagar i ösregn! Räckte med 1,5h igår, var dyngsur när vi kom hem och hur blöt lär man inte vara efter 8h då?

A-B var med mig ute och red igår, hon fick ta Fröken och jag red Linda. Linda var lugn och sansad tills vi var på hemväg. Har så svårt att hålla i hennes tyglar, de är helt släta och blir snorhala när det regnar. Får nog investera i ett par nya tror jag. Fröken skötte sig bra med A-B förutom att hon ville trava ikapp hela tiden. Men det är inte lätt när man är liten och går sakta ;)




Jobbar nu, det är den sista i månaden så jag har massor att fakturera. Högen verkar aldrig krympa men jag har fått in 500 tusen än så länge så det plockar ju på! Snart fikadax och jag ska äta en yoggi, ny smak jag har blivit beroende av. Dröm yoggi med jordgubbscheesecake-smak. Sååå god!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback