It really sucks!!

Nu är det inte mkt som är bra.. Känns ganska meningslöst för tillfället...

Jojjo har fortfarande inte vaknat, det är så jobbigt att inte kunna göra nåt. Vill få åka dit så jag kan säja saker till henne, saker jag vet att hon hade velat veta. Får reda på massa sker som jag hade velat berätta för henne nu... Jag saknar henne så otroligt mycket...

Ella haltar fortfarande, rimadyl hjälper inte. Antagligen en låsning i ryggen igen för hon reagerar inte på palpation. Ska försöka få tid hos Birthe snarast! Har en tid på fredag men då är jag iväg och rider..

Pepsi är en grisig hund, hon sätter sig och bajjar på min matta i gästrummer VARJE natt! Jag blir galen på henne, hund-jäkel!

Jag vill få klartecken om min hemliga plan med, kan ge en lite hint.. Den kommer vara grå, blå och llite röd.. Hoppas allt går vägen!


Jag och Anna planerar långritten för fullt nu, körde och kollade ridvägar igår. 4h på slingriga grusvägar, kan säja att jag var åksjuk efteråt.. Fast jag körde! Håller på att skriva packlista med, kan man ta med sig en extra häst? Förstår inte hur allt ska få plats i sadelväskorna =)

Ser iaf fram emot det väldigt mkt, hoppas på fint väder nu bara!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Usch, de är så jobbigt när saker och ting krånglar och inte går åt rätt håll.. :O/ Hoppas ni får det riktigt mysigt på er lång-tur och att hösten visar sin bästa sida med härligt solsken! Skickar många styrke kramar

Postat av: Lisa

Tack så mycket gumman!!!

Postat av: christel

Först vill jag med respekt säga att jag hoppas din vän vaknar frisk...!!

sedan undrar jag vad det är för hemlis som är blå,röd och allt vad det nu är??hmm..inte ett föl väl va? :D

ja äntligen kom vi med spår tävling..på tiden..bortlottad i flera år!!!nu kanske det håller i sig att man kommer med sina spårtävlingar ;-)

kramisar c...

ps. höll på att skura ihjäl mig i butiks golvet..massa svarta prickar och streck..jag tog så gott jag kunde..när jag lämnade playset såg det fortfarande ganska grisigt ut..ja ja..jag får skura mer nästa gång :-)

see yah

Postat av: Lisa

Nja jag kan avslöja hemlisen för dig nästa gång jag träffar dig, men det är inte ett föl.. Fast coolt med en föling i de färgerna;) Ja butiken har varit hemsk hela veckan, går knappt att få bort dem. Funderar på om man skulle lagt på lite avfettning?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback